PUK-kod till Safecom skrivare - beställning

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Information:

 

I denna e-tjänsten kan du beställa PUK-kod för att skriva ut på kommunens skrivare som har Safecom.

Om skrivaren har Papercut lösning så registrerar du ditt kort eller tagg på skrivaren och inte via denna e-tjänsten.


Är du osäker på vilken lösning skrivaren har?

Gå till skrivaren och titta i dokumentationen som sitter klistrad eller ligger bredvid skrivaren

 

 

I e-tjänsten anger du om du har tagg eller SITHS-kort.

 

OBS!

Tänk på att PUK-koden är personlig och e-tjänsten kan bara göras av personen som behöver en ny PUK-kod

 

IT-Servicedesk:

När du har genomfört e-tjänsten kommer ett ärende skapas i IT-Servicedesk ärendehanteringssystem.

IT-Servicedesk behandlar ditt ärende vardagar under och ordinarie arbetstider 08.00 - 16.30

 

När du använder våra e-tjänster lagrar vi dina uppgifter enligt kommunens bestämmelser för personuppgiftshantering. Läs mer här

Frågor om e-tjänsten

IT-Servicedesk
servicedesk@kristianstad.se
044-13 55 55

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa