Sökord till telefonisystemet -anmälan

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

Här kan du anmäla sökord till telefonisystemet för ett telefonnummer som du själv äger.

Sökorden används för att se till att medarbetare/medborgare får kontakt med rätt person eller funktion i kommunen.

 

Vad är ett sökord?

Ett sökord är ett beskrivande ord som ska vara sökbart i telefonisystemet. Det kan t.ex. vara funktioner, nyckelord eller en roll du har i arbetet utöver din titel.

 

Några exempel på sökord:

bygglov, lantmäteri, telefoni, växel, avlopp, diabetessjuksköterska, e-tjänstadministratör, systemförvaltare.

 

När du använder våra e-tjänster lagrar vi dina uppgifter enligt kommunens bestämmelser för personuppgiftshantering. Läs mer här

Frågor om e-tjänsten

IT-Servicedesk
it-servicedesk@kristianstad.se
044- 13 55 55

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa